απορριμματοφόρο, τόσο αναγκαίο…
01/10/2010 § Σχολιάστε

άκουσα χτες από… έγκυρο δελτίο ειδήσεων την πανικόβλητη φωνή ενός «ρεπόρτερ» –έκανε ότι μπορούσε ο άμοιρος να αυξήσει το 600-700άρη μηνιάτικο μπρος στον αδηφάγο τηλεοπτικό φακό– ότι η συλλογή των απορριμμάτων από τον Τάδε δήμο έχει επιβραδυνθεί, σχεδόν σταματήσει λόγω της απεργίας των φορτηγών δημοσίας χρήσης με τα οποία ο εν λόγω δήμος έχει σύμβαση, σε αυτό το σημείο ο νεαρός ρεπόρτερ αυξάνοντας τον τόνο της φωνής του και για να υπογραμμίσει πόσο απάνθρωπη είναι αυτή η απεργία (οδηγίες εργοδοτών είναι αυτές), τόνισε ότι «κινδυνεύει άμεσα η δημόσια υγεία των κατοίκων»…
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω αρκετά καλά τον Τάδε δήμο από τον οποίο περνώ συχνά όταν βρίσκομαι Αθήνα, ξέρω ότι χρόνια τώρα, και στις τέσσερις εποχές του χρόνου, στους δρόμους αυτού ιδιαίτερα του δήμου τα σκουπίδια έχουν την τιμητική τους, βρίσκονται χωρίς καμία εξαίρεση παντού, τόοοοσο φροντίζουν οι δημοτικοί «άρχοντες» (άρχοντες. Άλλο πάλι τούτο) το αστικό περιβάλλον του οίκου Τους.
Αναρωτιέται κανείς, πόσα σκουπίδια θα μπορούσε ακόμη να προσθέσει η… έλλειψη απορριμματοφόρου και· πως είναι δυνατόν σε έναν τέτοιο δήμο, η απουσία απορριμματοφόρου να γίνεται τόσο αισθητή και να έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό η αγανάκτηση, ώστε να καταγγέλλεται -η απουσία αυτή- στον τηλεοπτικό φακό.
Το χειρότερο. Δεν έχει ακουστεί ποτέ δημότες να διαμαρτύρονται (συνεχώς, επίμονα, συστηματικά) για τη βρομιά μέσα στην οποία ζουν –τόσο ευτυχισμένα.
Να ήταν ο μοναδικός δήμος της χώρας σε αυτήν την κατάσταση. Να ήταν μόνο οι δημότες του εν λόγω δήμου που έχουν ξεμείνει από πνοή…
.
.
φέτος Αλλόνησο
19/07/2010 § Σχολιάστε

ο βασικός προορισμός για το μεγαλύτερο μέρος του Αυγούστου…
.
.
παιδεραστία και εκπρόσωποι του Θεού
27/06/2010 § Σχολιάστε
γράφω με την ευκαιρία της έρευνας σχετικά με τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από μέλη της Καθολικής Εκκλησίας στο Βέλγιο που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και χρόνια. (προχθές οι βελγικές αρχές πραγματοποίησαν αιφνιδιαστική έφοδο στα κεντρικά γραφεία της Καθολικής Εκκλησίας της χώρας) (βλ «News247.gr» και «Le Soir»)… Με την έφοδο ο αρχιεπίσκοπος Αντρέ-Ζοζέφ Λεονάρ «εξεπλάγην» βεβαίως, παλαιότερα είχε δηλώσει ότι μετά τις… αποκαλύψεις η Εκκλησία είναι «αποφασισμένη να γυρίσει σελίδα» (πόσες σελίδες να γυρίσει η άμοιρη…).
Πολλοί ξεχνούν ότι ιστορικά, η παιδεραστία «συμπτωματικά» βαδίζει χέρι-χέρι με τους αυτοπροσδιοριζόμενους εκπροσώπους του θεού αιώνες τώρα. Όπως εξίσου συμπτωματικά η Εκκλησία βαδίζει χέρι-χέρι με τις εκάστοτε εξουσίες, από το 325 μ.Χ. στη Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο της Νίκαιας την οποία συγκάλεσε ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Α’ (μετά από αυτό, σαν αντάλλαγμα, φυσικά η εκκλησία τον έχρισε και μεγάλο και άγιο), εκεί έκαναν την επιλογή των Ευαγγελίων, δηλαδή εκείνα τα τέσσερα δεκτά, τα υπόλοιπα στον Καιάδα. Από τότε ο Βούρκος σε όλες τις μορφές και εκφάνσεις ακολουθεί τους αντιπροσώπους του θεού (δεν μιλώ για αντιπροσώπους Μερσεντές, Φεράρι, Βατοπεδίου, να είστε προσεκτικοί) και την εκκλησία των.
Λογική η έκπληξη του βέλγου αρχιεπισκόπου Λεονάρ, είναι δυνατόν; Αφού ο Πάπας τάδε υποσχέθηκε τον περασμένο Απρίλιο να «φέρει ενώπιον της δικαιοσύνης» όσους κακοποίησαν σεξουαλικά ανηλίκους και κατέστησε σαφές ότι οι υποθέσεις σεξουαλικής κακοποίησης πρέπει να αναφέρονται στην αστυνομία, εφόσον απαιτείται από το νόμο. (προφανώς έως τώρα δεν είχε «φέρει ενώπιον της δικαιοσύνης» κανέναν, αλλά αφού «απαιτείται από το νόμο», θα το υποστούμε).
Για αποφυγή ισοπέδωσης των παραδοσιακών αξιών του χριστιανισμού, δεν θα μιλήσω για περιπτώσεις παιδεραστίας στους κόλπους της ελλαδικής ορθοδοξίας που βλέπουν (περιέργως συχνά και τακτικά) το φως της δημοσιότητας, ούτε για τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια αποζημείωσης στα κακοποιημένα θύματα βιασμού κ.α. που πλήρωσε η (ελληνόφωνη και ρώσικη) ορθοδοξία τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ. Δεν είμαι όμως υποχρεωμένος να εξυμνήσω την πάντα ανά τους αιώνας ανθούσα βιομηχανία της πίστης, ούτε πρόκειται βλακωδώς να μιλήσω για την «μάζα που φλέγεται» για χάρη του Ιησού, εκατομμύρια τόμοι σε βιβλιοθήκες σε όλον τον κόσμο το κάνουν με επάρκεια, στην χώρα μας υπάρχουν και φιλόσοφοι που γράφουν για «την αρχοντιά της εκκλησίας» μας, δύο από αυτούς είναι τρανοί φιλόσοφοι, με περγαμηνές, με χειροκροτητές στη διανόηση (ο ένας διαθέτει και την La prestigieuse επιφυλλίδα).
…
À propos: έχετε δει ποτέ διακρίνει γέλιο ή χαμόγελο σε χριστιανική εικόνα; κάποιο ίχνος ευτυχίας ίσως;
.
.
περί θριαμβικών ανακοινώσεων
16/06/2010 § Σχολιάστε

Μας είπαν:
Θετικό είναι το πρώτο τεστ για την ελληνική οικονομία καθώς το έλλειμμα του προϋπολογισμού μειώθηκε κατά 5,1 δισ. ευρώ το πεντάμηνο Ιανουαρίου- Μαΐου σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν χθες από την Τράπεζα της Ελλάδος που κρατάει το «ταμείο» του κράτους οι προσπάθειες για τον περιορισμό των δαπανών έπιασαν τόπο ενώ με το κυνήγι των αποδείξεων και τα φορολογικά μέτρα ανέκαμψαν και τα έσοδα του Δημοσίου.
(allegro ma non troppo) Στις δαπάνες οι αριθμοί υποδηλώνουν ότι οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις του Δημοσίου έφεραν αποτελέσματα και μάλιστα σημαντικά. Το πεντάμηνο Ιανουαρίου- Μαΐου μειώθηκαν σε 25,25 δισ. ευρώ από 29,23 δισ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Δηλαδή παρουσιάζουν πτώση 13,6%. («Το Βήμα 10.6.10»)
Δεν μας είπαν:
Ότι περιορίστηκαν (ολίγον παρανόμως, ολίγον αδίκως) πολλές δαπάνες, διότι το Δημόσιο έκανε πολύ απλά στάση πληρωμών, όταν μαθαίνουμε ότι από αυτά μόνο το ένα δισ. το χρωστά σε επιχειρήσεις από επιστροφή ΦΠΑ. Όπως επισήμως εξαγγέλθηκε θα επιστραφεί κατά τον ερχόμενο… Σεπτέμβρη (!). Άρα το έλλειμμα δεν μειώθηκε από αύξηση των εσόδων αλλά από τον περιορισμό των εξόδων.
Μήπως οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης «διαβάζουν» κατά παρόμοιο τρόπο τα πράγματα βγάζοντας ανάλογα συμπεράσματα; Λέω εγώ τώρα.
Να μην ξεχάσω:
Φαντάζομαι ξέρουν οι «κύριοι» τι σημαίνει πτώση 13,6% σε περικοπές μισθών και συντάξεων, ή απλώς ανακοινώνουν αριθμούς. Πίσω από κάθε αριθμό, υπάρχει η ζωή
ενός ανθρώπου.
.
.
