terrarium

28/04/2010 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο terrarium

«Η απόφαση για να χορηγηθεί οικονομική βοήθεια στην Ελλάδα χρειάζεται να ληφθεί τάχιστα, ανακοίνωσαν σήμερα οι επικεφαλής της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας και ο πρόεδρος του ΔΝΤ, αλλά υπογράμμισαν συνάμα πως δεν θα δημοσιευθούν αναλυτικά στοιχεία έως ότου συναφθεί η συμφωνία με την Αθήνα…

Από την στιγμή που ένα τερράριο είναι ένα κλειστό υγρό περιβάλλον θα χρειαστεί να προσθέσετε καρβουνόσκονη για να εξαλείψετε τις δυσάρεστες μυρωδιές. Απλώστε πάνω από το υλικό αποστράγγισης καρβουνόσκονη σε ένα επίπεδο ύψους ενός εκατοστού.

(terrarium, χώρος στέγασης ερπετών)

.

.

εδώ το ΔΝΤ, όχι στην Ταϊλάνδη…

24/04/2010 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο εδώ το ΔΝΤ, όχι στην Ταϊλάνδη…

Αντικυβερνητικές διαδηλώσεις. Τρίτη 6 Απριλίου 2010, στο κέντρο της Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη, προς τον Πρωθυπουργό Abhisit Vejjajiva να παραιτηθεί από την εξουσία.

κατά φαντασία η παρομοίωση, θέλω να ελπίζω (να, ή να μην; ).

AP Photo/Wason Waintchakorn

.

.

ράμπο και κρατικά… έσοδα

21/04/2010 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ράμπο και κρατικά… έσοδα

η Απόλυτη ανακοίνωση

«Ράμπο θα πραγματοποιούν ελέγχους ληξιπρόθεσμων οφειλών, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα και να γεμίσουν τα ταμεία του κράτους ετοιμάζεται να επιστρατεύσει το υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου. Ο υπουργός Οικονομικών προανήγγειλε τη σύσταση ειδικής ομάδας είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και την έναρξη καμπάνιας κατά της φοροδιαφυγής».

#-#-#

ράμπο (ο)[ακλ.]
1. ένοπλος άνδρας με βίαιη συμπεριφορά….κλπ. κλπ.
2. (μτφ) ειδικός ελεγκτής του Δημοσίου που ερευνά για οικονομικές ατασθαλίες…κλπ. κλπ.

Οφείλω να σας αναφέρω ότι η πηγή των προαναφερόμενων είναι από το Λεξικό Ελληνικής Γλώσσας του Γ. Μπαμπινιώτη, η ένταξη του ξενόγλωσσου λήμματος «ράμπο» σε ελληνικό λεξικό αποδεικνύει ότι παρόμοιες ανακοινώσεις του υπουργείου των οικονομικών έχουν γίνει ρουτίνα τα τελευταία δεκαπέντε-είκοσι χρόνια.

Δεν σας κρύβω την έκπληξή μου διαπιστώνοντας ότι το αμιγώς ελληνόγλωσσο λήμμα «έσοδα», παραμένει ακλόνητο στη θέση του στο εν λόγω, εθνικό μας (best-seller) λεξικό.

.

.

ΟΥΚ; μάλλον ΟΥΓΚ

26/03/2010 § Σχολιάστε

και με τη βούλα ρατσιστές. να τους χαίρονται.

προσωπικά  δεν ντρέπομαι γι’ αυτούς, ντρέπομαι για τις αρχές που στο όνομά μας επιτρέπουν να παρελαύνουν ακαθαρσίες χωρίς να έχουν από τα πριν προειδοποιήσει το κοινό να κλείνει τις μύτες του σε ενδεχόμενες διαρροές αφόρητης μπόχας.

Αντιπροσωπεύουν μόνο τους εαυτούς τους και αυτούς που τους διέταξαν στην παραγωγή «πατριωτικών» βρυχηθμών, το μόνο που με «συνδέει» με το είδος τους,  είναι μια απλή αστυνομική ταυτότητα.

τίποτε άλλο.

.

.

Where Am I?

You are currently browsing the ειδήσεις category at αγριμολογος.