Barça!

28/05/2009 § Σχολιάστε

 Η ομάδα του γιου μου με την σημαντική κούπα σε πρόσφατο τουρνουά

Η ομάδα του γιου μου (είναι ο πιο όμορφος, κάτω από αυτόν με την διαφορετική φανέλα με σηκωμένο χέρι και το σήμα της νίκης, ακριβώς στο κέντρο) με την σημαντική κούπα σε πρόσφατο τουρνουά

Ο Andres Iniesta και Xavi Hernandez της Barcelona κρατούν και αυτοί μιαν άλλη ασήμαντη κούπα

Ο Andres Iniesta και Xavi Hernandez της Barcelona κρατούν και αυτοί μιαν άλλη ασήμαντη κούπα

Άπλυτο Φως

09/05/2009 § Σχολιάστε

η ατάκα της εβδομάδας, ίσως των τελευταίων ετών, από την προχθεσινή «ελληνοφρένεια». Chapeau Monsieurs!

έχετε Θεό;

26/04/2009 § Σχολιάστε

papades

Ιδρύεται η «Εκκλησία Α.Ε.»

Με τροπολογία (και όχι με νόμο…) ιδρύεται η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Αναπτυξιακός Οργανισμός της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΑΝΟΕΕ Α.Ε.)», που θα αναλαμβάνει τις «ιερές» μπίζνες.

Θα λειτουργεί μάλιστα μέσα σε ιδιαίτερα ευνοϊκό θεσμικό περιβάλλον, καθώς θα έχει ως κύριο προσανατολισμό τα κοινοτικά κονδύλια και το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Ειδικότερα η ΑΝΟΕΕ θα λειτουργεί με βάση τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας, δεν θα υπάγεται στον δημόσιο τομέα, αλλά απλώς θα εποπτεύεται από τους υπουργούς Οικονομίας και Παιδείας. Σκοπός της «Εκκλησία Α.Ε.» είναι να αναλαμβάνει έργα «που χρηματοδοτούνται από εθνικούς ή κοινοτικούς ή άλλους πόρους» στους τομείς ευθύνης της Εκκλησίας της Ελλάδος ή των εκκλησιαστικών νομικών προσώπων δημόσιου και ιδιωτικού δικαίου.

Θα χρηματοδοτείται και από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και από τον κρατικό προϋπολογισμό! Υπογραμμίζεται ότι η εταιρεία της Εκκλησίας της Ελλάδος απαλλάσσεται από το φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίων! Πέρα όμως απ’ αυτό θα μπορεί να συνάπτει προγραμματικές συμβάσεις, να αναλάβει τεχνικά έργα, προμήθειες ή προγράμματα («δράσεις», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η τροπολογία) προς όφελος και των ιδρυμάτων της Εκκλησίας της Ελλάδος στο εξωτερικό! Στην τροπολογία αναφέρεται ότι θα αναλαμβάνει έργα του ΕΣΠΑ 2007 – 2013. Επίσης μέσω της ΑΝΟΕΕ θα κινούνται και τα μοναστήρια του Αγίου Όρους και τα «νομικά εξαρτήματά» τους.

Μοναδικός μέτοχος θα είναι η Εκκλησία της Ελλάδος, καθώς η ΑΝΟΕΕ έχει 1 μετοχή και κεφάλαιο 150.000 ευρώ. στο Διοικητικό Συμβούλιο 5 μέλη ορίζει ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος και 2 το κράτος, ενώ προβλέπεται και θέση γενικού διευθυντή. Σημειώνεται ότι ενώ η ΑΝΟΕΕ δεν υπάγεται στον δημόσιο τομέα, θα έχει τη δυνατότητα απόσπασης δημοσίων υπαλλήλων και δη στελεχών του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, τα οποία θα μπορούν να λαμβάνουν, πέραν του μισθού τους που θα συνεχίσει να πληρώνει το κράτος, και επίδομα εξίσωσης από την ΑΝΟΕΕ.

————

Σημείωση: Στρίβουμε «δια της μετονομασίας», με την ανοχή του κράτους. Τα εκατομμύρια €υρώ της… «Αλληλεγγύης» και τα χρωστούμενα αυτής προς το κράτος, πάπαλα, φτερά και πούπουλα. Όλες οι επιχειρήσεις κάνουν το ίδιο «δια της μετονομασίας», παλιό νομικό κόπλο, να μην ξεχνιόμαστε, άλλωστε ποια η διαφορά μεταξύ μιας επιχείρησης και Εκκλησίας.

( εφημ. ΑυγήΕξπρέςΝαυτεμπορικήΑπογευματινήΤο Βήμα )

Ασωπός sos – σώστε επιτέλους

23/04/2009 § Σχολιάστε

με πρήξατε

με πρήξατε

Μάλλον μας αρέσει πολύ, ή αρέσει σε πολλούς αυτή η καταστρεπτική αδιαφορία, ελπίζω να μην κουραστούμε, λίγοι μείναμε, να τα γράφουμε. Ασωπός, μια πανάρχαια πανέμορφη λέξη, ένα ποτάμι που η κατάντια του πάει ασορτί με τις χαμένες συνειδήσεις της νεοελληνικής μας, μίζερης πραγματικότητας. Τι περιμένουν κάποιοι κρατικοί «υπηρέτες του λαού» για να παρθούν μέτρα, να χαθεί ο Ασωπός, να καταστραφεί (που καταστρέφεται) το περιβάλλον, οι κάτοικοι και η ζωή γύρω από τις όχθες του; Καμπανάκια χτυπούν εδώ και καιρό από παντού και οι κυβερνητικοί νιώθουν «χαλαρά» για το ζήτημα το οποίο έπρεπε να λυθεί χτες. Τι διάολο με αυτήν την ανεξέλεγκτη βιομηχανική ρύπανση, τόσες επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη έχουν πάρει περιβαλλοντολογικά μέτρα, έχουν συμμορφωθεί με τις εγχώριες και κοινοτικές οδηγίες χωρίς κανένα πρόβλημα – συνεχίζουν να λειτουργούν, να παράγουν δίπλα σε λίμνες και ποτάμια και ο κόσμος συνεχίζει τη ζωή του όπως άλλοτε, γιατί η χώρα μας να αποτελεί ντροπιαστική εξαίρεση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) είχε δώσει σχετική οδηγία δύο χρόνων και τώρα αναθεωρείται προς το συντομότερο, είδαν το επείγον του πράγματος και επανεξετάζουν τη στάση τους, οι νέες οδηγίες είναι να θεσπιστούν αυστηρότερες προδιαγραφές προστασίας της κοινωνίας από την εγκληματική δράση των βιομηχανιών, οι ιθύνοντές μας ασχολούνται για το αν και πότε θα χάσουν ή θα διατηρήσουν τον κοινοβουλευτικό τους θώκο εν μέσω σκανδάλων και άλλων λοιπών κουκουλωμάτων, κι η ιστορία με τον Ασωπό κρατά χρόνια, δεν είναι χτεσινή. Μέτρα για κατάθεση σχεδίου για τις οριακές τιμές των διαφόρων ουσιών στα υπόγεια νερά κλπ. για όλα αυτά, η Ελλάδα έπρεπε να το είχε καταθέσει μέχρι το τέλος του 2008. Ο Επίτροπος για το Περιβάλλον κ. Στ. Δήμας : «αναζητούνται κάπου 600.000 τόνοι επικινδύνων αποβλήτων για τα οποία δεν υπάρχουν στοιχεία από την Ελληνική κυβέρνηση».

Μην ταράζεστε γραβατωμένοι και βαψομαλλιάδες κηφήνες μου, εκτός από τους κατοίκους της περιοχής, οι άλλοι είπαμε, απολαμβάνουν την μεσημεριανή τους σιέστα.

διαβάστε σχετικά:
– Το «Πρώτο Θέμα»
– Την «Καθημερινή»
Trikaland.gr
To blog Asopos sos

.
.

Where Am I?

You are currently browsing the ειδήσεις category at αγριμολογος.