«Θεός, πιθανότατα δεν υπάρχει»
08/01/2009 § Σχολιάστε

Εντυπωσιακό…
Αθεϊστική εκστρατεία στην καρδιά του Λονδίνου
«Θεός, πιθανότατα δεν υπάρχει. Τώρα σταμάτα ν’ ανησυχείς και ζήσε τη ζωή σου!» είναι το μήνυμα που κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους του Λονδίνου, αναρτημένο στα γνωστά κόκκινα λεωφορεία. Αιτία, μια διαφημιστική εκστρατεία αξίας 140.000 λιρών που αποσκοπεί να πείσει όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους να δηλώσουν άθεοι.
Στόχος της εκστρατείας είναι να μεταδώσει το μήνυμα της αμφιβολίας για την ύπαρξη του Θεού, χρησιμοποιώντας τα λεωφορεία, το μετρό του Λονδίνου και γιγαντοοθόνες στο κέντρο της πόλης. Οι 140.000 λίρες για τη χρηματοδότησή της προήλθαν από εράνους που πραγματοποίησαν οι συμμετέχοντες.
Από την ερχόμενη Δευτέρα, τα μηνύματα θα επεκταθούν και στο μετρό του Λονδίνου, όπου 1.000 διαφημίσεις με ατάκες διάσημων συγγραφέων και φιλόσοφων που υιοθετούν την αθεΐα θα επιδιώξουν να περάσουν το μήνυμα.
Η δημιουργός της Αθεϊστικής Εκστρατεία Λεωφορείων, Αριάν Σερίν, δήλωσε ότι σκοπός της είναι να προσφέρει ένα ανακουφιστικό αντιστάθμισμα στις θρησκευτικές απειλές περί κολάσεως και αιώνιας καταδίκης, που τρομοκρατούν όλους τους μη-χριστιανούς!
Το θεολογικό θινκ τανκ Theos καλωσόρισε την εκστρατεία, θεωρώντας την έναν εξαιρετικό τρόπο να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε για το ουσιαστικό νόημα της έννοιας «Θεός». «Οι αφίσες θα ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να σκεφτούν την σημαντικότερη απορία που θα αντιμετωπίσουμε στη ζωή μας. Το ίδιο το μήνυμά της αποτελεί ένα καταπληκτικό έναυσμα συζήτησης. Λέγοντας σε κάποιον ότι ο Θεός πιθανότατα δεν υπάρχει, είναι σαν να του λες πως πιθανότατα θυμήθηκαν να κλειδώσουν την πόρτα. Δημιουργεί μια αμφιβολία, την οποία μάλλον δεν είχε».
κείμενο από το http://www.tvxs.gr/v2773 – περισσότερα στου Ροΐδη Εμμονές.
φωτογραφία από magicanimation.com
.
.
οι Στάχτες Art Ανακοινώσεις: Τέλος
12/12/2008 § Σχολιάστε

Ανακοίνωση:
Το e-περιοδικό Στάχτες έπαψε το ιστολόγιο του των Στάχτες Art.ανακοινώσεις που υπήρξε έως τώρα. Ο λόγος είναι απλός το e-περιοδικό είναι έργο αποκλειστικά δικό μου, δεν υπάρχει άλλο προσωπικό, δηλαδή (πιο απλά) πρόκειται για ένα e-περιοδικό … One Man Show και αυτό σημαίνει ότι χρόνος δεν υπάρχει για να συντηρηθούν και τα δύο από ένα και μόνο άτομο. Η απόφαση πάρθηκε προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν οι ίδιες οι Στάχτες. Τα Δελτία Τύπου βιβλίων και άλλων καλλιτεχνικών ανακοινώσεων που καθημερινά δεχόμουν, έφτασαν σε σημείο να απειλούν την ύπαρξη του κυρίως περιοδικού. Ο περιορισμένος μου χρόνος, πολύ φοβάμαι ότι θα με αναγκάσει στο μέλλον, να μεταφέρω τις Στάχτες σε ιστολογική πλατφόρμα (π.χ. blogger-wordpress) για καθαρά πρακτικούς λόγους δημοσίευσης. Λυπάμαι.
Τα Εξάρχεια είναι παντού
08/12/2008 § Σχολιάστε

Ο τίτλος από το skai.gr και έχει ενδιαφέρον. Καθρεφτίζει την απελπιστική κατάσταση που βρίσκεται ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της χώρας μας, και ότι δεν είναι «τόσο ανεξήγητο» το γεγονός μια γενικευμένης αντίδρασης σε τόσες πόλεις μετά το θάνατο του 15χρονου.
Γράφει ο Κώστας Ράπτης
«…Αλλά βέβαια καλύτερα να σιωπούν οι μιντιακοί ταγοί μας, αφού τους προσπέρασαν αμείλικτα το youtube, τα μπλογκς και το πατροπαράδοτο «στόμα με στόμα».
Καλύτερα να σιωπούν, αφού έτσι και αλλιώς, δεν ξέρουν για ποιο πράγμα μιλούν.
Διότι θα χρειαζόταν μεγαλύτερη ειλικρίνεια και συνθετότητα σκέψης, από αυτήν στην οποία μας έχει συνηθίσει ο τηλεοπτικός λόγος, προκειμένου να μας εξηγήσουν ποιοι κατεβάζουν την οργή τους στους δρόμους και γιατί.
Να μας εξηγήσουν γιατί η «ιδιαιτερότητα» των Εξαρχείων μεταφέρθηκε στην Πάτρα, στο Αγρίνιο, στα Γιάννινα, στην Μυτιλήνη, στην Κομοτηνή, στον Βόλο και τη Λάρισα. Να μας εξηγήσουν πώς και οι συνήθεις «νεαροί αντεξουσιαστές» δεν ήταν τούτη τη φορά μόνο νεαροί ούτε μόνο αντεξουσιαστές, αλλά όμως ήταν απολύτως αποφασισμένοι να μην αφήσουν τα πεζοδρόμια, παρά τη μεγαλύτερη χημική επίθεση που δέχθηκε ποτέ η πόλη. Να μας εξηγήσουν γιατί, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, οι κάτοικοι της ρημαγμένης λεωφόρου Αλεξάνδρας εκτόξευαν από τα μπαλκόνια τους στους αστυνομικούς κατάρες και λεμόνια…».
…
photo Copyright©skai.gr