Ο Θοδωρής Τενέζος σε απεργία πείνας (άκουσε κανείς;)
10/04/2009 § Σχολιάστε

Ο Θεόδωρος Τενέζος, ένας σιδεράς οικοδομών που τόλμησε να «σηκώσει κεφάλι» δημιουργώντας μια μικρή αναπτυσσόμενη επιχείρηση, βάζει τη ΖΩΗ του απέναντι στο ζυγό των μεγάλων συμφερόντων, απέναντι στο καρτέλ σιδήρου, «για το καλύτερο ΑΥΡΙΟ όλων σας!» όπως γράφει ο ίδιος στην επιστολή που έστειλε προς όλους τους σημαντικούς πολίτες της χώρας μας. Εκείνοι του αρνούνται -ακόμη- την εξέταση των καταγγελιών του από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας μας, του αρνούνται μια απάντηση.
Συνέντευξη με τον Θεόδωρο Τενέζο from tasos on Vimeo.
Περισσότερα στην αγαπητή μας Ροδιά
φώτο-επίκαιρα 4: L’Aquila!
10/04/2009 § Σχολιάστε

Η Κόλαση του Δάντη, δια χειρός Boticelli

Η 6χρονη Sara Luce και η μητέρα της, άστεγοι, έξω από το νοσοκομείο St. Salvatore που κατέρρευσε από τον σεισμό στις 6 Απριλίου...(REUTERS/Giampiero Sposito)

Πρόσωπο σεισμόπληκτου, από το χωριό Onna, 7 Απριλίου...(REUTERS/Chris Helgren)
πηγή http://www.boston.com/bigpicture
.
κ. Παυλίδης: «σονάτα υπό του κουνιστού δαχτύλου
09/04/2009 § Σχολιάστε

«...Οι Άγγλοι έχουσιν δύο βουλάς,
την άνω και την κάτω,
ημείς μίαν μόνην άνωκάτω»
‘Ασμοδαίος’ 1875-76…του Εμμανουήλ Ροΐδη
Ο δείκτης-pendulum του δεξιού χεριού του βουλευτή κ. Παυλίδη, θα μείνει στην ιστορία του εξαίρετου κοινοβουλευτισμού μας σαν μια βαρύνουσα προειδοποιητική πολιτική δήλωση προς όλες τις κατευθύνσεις και με πολλούς αξιότιμους πολιτικούς αποδέκτες.
Δεν γνωρίζω, ούτε μου περνά από το νου ότι ο συγκεκριμένος κύριος είναι ένοχος, διότι μπερδεύομαι σφόδρα, φοβερά διλήμματα τύπου «αθώος, ένοχος ή ηλίθιος» θα μου κουβαλούν εφιάλτες της νύχτες. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο ύπνος μου δεν διαρκεί πάνω από πέντε ώρες το εικοσιτετράωρο, μπορείτε να φανταστείτε το εύρος του προβλήματος. Άλλωστε τα πράγματα είναι απλά, γιατί γνωρίζουμε ότι ένας βουλευτής – τέως υπουργός, στη εξαίρετη Βουλή των Ελλήνων, δια του εξαίρετου δημοκρατικού νόμου, «Περί Ευθύνης Υπουργών», δεν τιμωρείται. Οι βουλευτές μας κουράζονται (φοβερά) και έχουν κατορθώσει ύστερα από σκληρούς αγώνες να κατακτήσουν ένα πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων πολιτών, κι ας αναγράφεται στο Σύνταγμα το περίφημο «όλοι είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Αν θέλουν και οι απλοί πολίτες να κατακτήσουν έναν τέτοιο νόμο, δεν έχουν παρά να αγωνιστούν.
Μετά την εικόνα του δείκτη-pendulum του δεξιού χεριού του βουλευτή κ. Παυλίδη τα πνεύματα ως διά μαγείας καταλάγιασαν, για την κυβερνώσα παράταξη –το καταλαβαίνω, είναι λογικό, θέλουν να μείνουν στην εξουσία, δεν «πετάμε το φορτίο στη θάλασσα άνευ αποζημιώσεων για να σωθούμε» -όπως μας τόνισε άλλωστε ο κ. Παυλίδης υπό τη σονάτα του κουνιστού δαχτύλου, η αξιωματική αντιπολίτευση όμως τι συμφέρον είχε να χαμηλώσει τους τόνους μη- δείχνοντας τον πρέποντα ζήλο. Δεν το καταλαβαίνω. Εκτός κι αν ο κουνιστός δείκτης του κ. Παυλίδη είχε… περισσότερους αποδέκτες, απ’ όσους εμείς οι φτωχοί τω πνεύματι, μπορούμε να διανοηθούμε.
.
.
Το χτεσινό μπάσκετ, μοναδικό ποιητικό γεγονός
25/03/2009 § Σχολιάστε

Με ειδήσεις τύπου «κουρασμένος πρωθυπουργός», κουράστηκε το ακροατήριο να ακούει κουρασμένους εκφωνητές να αναγγέλλουν κουρασμένους διαδόχους ενός κυβερνώντος κόμματος, μίας διψασμένης, για εξουσία αντιπολίτευσης που δεν κουράστηκε να ζητά εκλογές, ενώ εμείς αντιθέτως κουραστήκαμε να την ακούμε να το επαναλαμβάνει προσθέτοντας συνεχώς βούτυρο στην «πράσινη ανάπτυξη», γιατί ως γνωστόν το πολύ βούτυρο συμβάλει στην άνοδο της χοληστερίνης. Όλα αυτά και άλλα ακόμη σύντομα ανέκδοτα όπως του εκπροσώπου κ. Αντώναρου ότι «Ο πρωθυπουργός είναι σε συνεχή δράση. Είναι, φυσικά, παρών με όλες του τις δυνάμεις, με όλο του το σφρίγος». Ειδικά αυτό το τελευταίο («το σφρίγος») με ξύπνησε και με ζωντάνεψε τώρα στην αρχή της άνοιξης, επείγει να φουσκώσω τα λάστιχα του ξεχασμένου ποδηλάτου, να φροντίσω να βγει από την απομόνωση της αποθήκης. Είχαμε την παρέλαση, λιγότερη αστραφτερή σε σχέση με τις άλλες χρονιές, λίγο θαμπή, περισσότερο κάλπικη, ίσως φταίνε οι ήρωες που μας άφησαν χρόνους και δεν λένε να επανέλθουν. Παρέλαση κάνουν κι άλλοι, είναι κι αυτοί σας διαβεβαιώ Έλληνες, μόνο που πρόκειται για την παρέλαση καρκινοπαθών Ελλήνων, αυτών που δεν μπορούν να πληρώσουν λέει (τσ.τσ.) τις υπηρεσίες ενός ιδιωτικού νοσοκομείου, αναγκασμένοι να παρελαύνουν στην ουρά τρεις περίπου μήνες για να υποβληθούν σε ακτινογραφία, χημειοθεραπεία ή χειρουργική επέμβαση. Η συνεχής αυτή παρέλαση των καρκινοπαθών είναι μια γυμναστική άσκηση, δημιουργεί καρκινοπαθείς «με σφρίγος», πρόκειται για ένα αναγκαίο μέτρο που πήρε το κράτος προκειμένου να ενταχθούν και οι καρκινοπαθείς στην υπόλοιπη κοινωνία που ως γνωστόν είναι άκρως σφριγηλή, στο νου και στο σώμα. Δεν είναι τυχαίο ότι στο Ογκολογικό Νοσοκομείο «Αγιος Σάββας» βρίσκονται σε λίστα αναμονής περίπου 400 καρκινοπαθείς, ενώ για τη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας του χειρουργικού τομέα περιμένουν περισσότεροι από 600. Όχι, τυχαίο δεν είναι, πρόκειται για ασκήσεις συντήρησης του σφρίγους. Τώρα γιατί να έχω την εντύπωση ότι οι νίκες Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού στη Euroleague του μπάσκετ ήταν το μοναδικό χτεσινό ποιητικό γεγονός, θα σας γελάσω.
.
.
pho
photo©contra.gr