Εθνικο-θρησκευτική ανασφάλεια = καταδίκη «Γέροντα Παστίτσιου»
18/01/2014 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθνικο-θρησκευτική ανασφάλεια = καταδίκη «Γέροντα Παστίτσιου»
Πολλές οι ατελέφορες προσπάθειας να γίνουμε Ισλάμ είναι αλήθεια, διότι αντιδράσεις του είδους (10 μήνες φυλάκιση στον Γέροντα Παστίτσιο), και μάλιστα από θεσμούς όπως αυτή της Δικαιοσύνης προς το δικαίωμα της σάτιρας είναι αδιανόητες, δείχνουν θρησκευτική ανασφάλεια και επιπλέον κάτι πολύ χειρότερο και ιδιαιτέρως επικίνδυνο για ένα υποτίθεται κοσμικό κράτος που θέλει να πρεσβεύει την ανεκτικότητα και τον πολιτισμό. Την ίδια έξαλλη ανασφάλεια είδαμε πριν 1-2 χρόνια για το θεατρικό έργο «Corpus Christi» στο Χυτήριο –μία παράσταση όπως όλες οι άλλες που απευθύνονται μόνο σε όσους επιλέξουν, με την ελεύθερη βούλησή τους, να την δουν.
Η σάτιρα διώκεται ενώ κηρύγματα μίσους όπως αυτά, τα συχνά-πυκνά που συνηθίσαμε, του επικίνδυνου γραφικού Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ και άλλων αστείων ντυμένων καρνάβαλων με τα χρυσοποίκιλτα άμφια παραμένουν στο απυρόβλητο όπως και οι λοιποί τελώνες, φαρισαίοι και εθνικο-ανασφαλείς με την «άρια ξανθιά» ταυτότητά τους ναζιστοφασίστες. Δεν συμπεριλαμβάνω τους καημένους θρησκόληπτους διότι το πιστό ποίμνιο (πρόβατα) δεν έχει ούτε τον Χριστό του ούτε την Παναγία του.
Η Ελεύθερη έκφραση και άποψη διώκεται σε μια χώρα όπου έχει γραμμένη φαρδιά-πλατιά τη φράση, και καθημερινό λάβαρο το «Γαμώ το Χριστό σας και τη Παναγία σας».
Για τέτοιων διαστάσεων σχιζοφρενή υποκρισία πρόκειται.
.
Ευάγγελος Τσογλάν
23/12/2013 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευάγγελος Τσογλάν
Ο Γνωστός δημοσθένιος βάρδος της βουλής είναι αυτός που κατασκεύασε το Νόμο Περί (μη)Ευθύνης Υπουργών, ο ίδιος που επέβαλε την λογοκρισία στο Outlook (Στις 25 Οκτώβρη 2003 άνοιξε η εικαστική έκθεση Outlook. Στις 10 Δεκέμβρη, μετά από παρέμβαση του Γ.Καρατζαφέρη, ο τότε Υπ. Πολιτισμού Ε. Βενιζέλος ανακοίνωσε την απομάκρυνση του έργου του Βέλγου καλλιτέχνη Thierry de Cordier με τίτλο «Asperges Me» («Πότισέ με») και την τοποθέτησή του σε ειδικό χώρο. Λίγες ώρες αργότερα ανακοινώθηκε η πλήρης απόσυρση του έργου, καθώς αυτό χαρακτηρίστηκε ως υβριστικό και προσβλητικό.)
Διαβάζουμε:
Κατέρρευσε η σκευωρία κατά του Ευάγγελου Βενιζέλου για τα υποβρύχια, αφού ψηφίστηκε η μη παραπομπή του σε εξεταστική επιτροπή. Αρα αποκλείεται ένα δισεκατομμύριο τοις εκατό η πιθανότητα να τον δούμε σαν τον Μιχάλη Λιάπη. […]
Τα επίμαχα υποβρύχια είχαν όλα πινακίδα ΜΙΖΑ 4000. Μη λέω υπερβολές. Τρίτο θέμα ήταν στο «Μέγκα» η εξεταστική για τον Βενιζέλο, είκοσι λεπτά μετά την έναρξη του δελτίου. Και γιατί να το αξιολογήσουν αλλιώς; Μήπως θα τους αφαιρέσουν τις πινακίδες; [Εφημερίδα των Συντακτών]
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο κ. Βενιζέλος, που αυτοσυστήθηκε ως «ο ο 59ος της κίνησης των 58», κρατούσε στο χέρι μια εικόνα με την Προγραμματική Συμφωνία της συγκυβέρνησης, με την οποία προσπαθούσε «να διώξει τον Βελζεβούλη μέσα από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ», ενώ ζητούσε να εφαρμοστεί ξανά ο Νόμος 4000 περι Τεντυμποϊσμού» [protagon]
Και τέλος ο Ευάγγελος Τσογλάν, κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως καλλιεργεί τον «εκτσογλανισμό» της κοινωνίας.
Οι ρασοφόροι λογοδοτούν απευθείας στον Ύψιστο -όχι το ΣΔΟΕ
26/11/2013 § Σχολιάστε

[…] Δύο χρόνια μετά, με τη συσσωρευμένη σοφία από τις υποθέσεις κυρίως Βατοπεδίου και Τοπλού, η Πολιτεία αποφάσισε να θωρακιστεί. Από τον κίνδυνο να βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώσει για μια ακόμα φορά ότι στις ίδιες ή σε άλλες μονές, σε εκκλησίες και εκκλησιαστικά ιδρύματα εξυφαίνονται νέα σκάνδαλα. Πώς; Με τον απλούστερο των τρόπων. «Όταν σου λέω πορτοκάλι θα κρύβεσαι».
Του ελέγχου θα προηγείται η ειδοποίηση και αυτής η κοινή υπουργική απόφαση. Δύο υπουργοί, Οικονομικών και Παιδείας θα εγκρίνουν εκ προοιμίου τους ελέγχους του ΣΔΟΕ για τη οικονομική δραστηριότητα των θείων ιδρυμάτων. Μόνο εκεί και πουθενά αλλού. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις διαχειριστικών ελέγχων το ΣΔΟΕ είναι Ανεξάρτητη Αρχή – ακόμα και τις υπηρεσίες του Υπουργείου του κ. Αρβανιτόπουλου μπορεί να ελέγξει. Στην Εκκλησία όμως δεν μπορεί αν πριν δεν ηχήσουν οι καμπάνες.
Άλλωστε οι ρασοφόροι λογοδοτούν απευθείας στον Ύψιστο. Η ελληνική Δεξιά ήταν πάντα ήσυχη από αυτήν την άποψη. Γνωρίζει ότι το άγρυπνο βλέμμα Του και όχι το ΣΔΟΕ είναι που ελέγχει τους εκπροσώπους Του στη Γη, επομένως δεν έχει να σκοτίζεται το κράτος για την εντιμότητά τους. Μόνο φροντίζει να μην ταλαιπωρεί τον Πανάγαθο να τους ψάχνει δεξιά – αριστερά. Γι’ αυτό εξαίρεσε και τους παπάδες από την κινητικότητα.
Για το ίδιο θέμα, και στην «Εφημερίδα των Συντακτών«
Να καταργηθεί η Πολεοδομία (αφού υπάρχει Ναοδομία)
23/07/2013 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Να καταργηθεί η Πολεοδομία (αφού υπάρχει Ναοδομία)
Όπως διαβάζουμε στο «Ιερό Βήμα» -αλλά και στον υπόλοιπο τύπο (τα κανάλια ενδιαφέρονται για σημαντικότερα ζητήματα)…

Επιστρέφει η Ναοδομία
Με το άρθρο 53 του σχεδίου νόμου για τα αυθαίρετα που παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) Σταύρος Καλαφάτης, συστήνεται και πάλι Υπηρεσία Δόμησης στην Εκκλησία της Ελλάδας. Τον περασμένο Οκτώβριο ο κ. Καλαφάτης είχε υπογράψει απόφαση με την οποία αποδέχθηκε γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους σύμφωνα με την οποία οι οικοδομικές άδειες για ανέγερση ή επισκευή μητροπολιτικών μεγάρων, μονών, ιερών ναών και των κτισμάτων που τα συνοδεύουν θα εκδίδονται από τις πολεοδομικές υπηρεσίες και θα ελέγχονται από τα αρμόδια όργανα του κράτους.
Ωστόσο, με νέα ρύθμιση η οποία περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για τα αυθαίρετα, συστήνεται στην Εκκλησία της Ελλάδας Υπηρεσία Δόμησης η οποία θα ασκεί τις αρμοδιότητες των Υπηρεσιών Δόμησης του ν. 4030/11 περί νέου τρόπου έκδοσης αδειών δόμησης και ελέγχου κατασκευών.
Έτσι θα μπορεί να εκδίδει άδεια δόμησης για Μητροπολιτικά μέγαρα, ιερές μονές και Ιερούς ναούς, εφόσον ανήκουν σε εκκλησιαστικά νομικά πρόσωπα και τα προσκτίσματά τους. Η Υπηρεσία Δόμησης της Εκκλησία θα εποπτεύεται από το ΥΠΕΚΑ.
(ξέχασα να αναφέρω, ότι εκτός από τα κανάλια, και η Αριστερά έχει σημαντικότερα ζητήματα να ασχοληθεί, όπως το άμεσο χτίσιμο μιας φερ’ ειπείν… Λαϊκής Συμμαχίας ή και το Άμεσο Πάγωμα των Μνημονίων. Άλλωστε κανένα από αυτά τα… Θεμελιώδη δεν χρειάζεται την άδεια της Ναοδομίας -τι να το κάνεις το κράτος όταν διαθέτεις εκκλησία; Έλα ντε!)